15.03.23 Якість адмінпослуг у Києві: ЦНАП vs УСЗН
23.02.23 Врятувати закон “Про публічні консультації”
15.02.23 Який вплив та вагу мають громадські організації на державний сектор?
07.02.23 «Україна прагне стати сервісною державою. Якісні адміністративні послуги будуть її обличчям», — Євген Школьний, експерт ЦППР з питань публічної адміністрації
16.01.23 Заява громадських організацій щодо перспектив запровадження префектів
13.01.23 Пріоритети роботи Уряду: коментар
28.12.22 Як зник Мінрегіон, розчинившись у кілометрах, мостах і автомобілях
19.12.22 Чому ОМС не реєструють народження та смерть і люди вимушені їхати до Мін’юсту
10.11.22 Мінінфраструктури + Мінрегіон: чи потрібне системі держуправління міністерство-монстр?
31.10.22 Закон про адмінпроцедуру: посібник для публічних службовців
06.09.22 10 років успіху – Закон України «Про адміністративні послуги»
08.08.22 Національна рада відновлення України від наслідків війни та плани реформування влади
04.08.22 Публічна служба. Ризики воєнної оптимізації
01.08.22 Українська державна та польська цивільна служба: відмінності правового регулювання
14.07.22 Служба в органах місцевого самоврядування України та Польщі: в чому різниця?
11.07.22 Не «Дією» єдиною
26.11.21 Реформа місцевих адміністрацій під загрозою
25.11.21 Як закон про адмінпроцедуру допоможе активістам у боротьбі зі скандальними забудовами
19.11.21 Закон про адмінпроцедуру. Що змінюється для громадян?
16.11.21 Чому Парламент має ухвалити законопроєкт № 3475 «Про адміністративну процедуру», — інфографіка
28.09.21 Закон про закони: чи зможе Парламент законопроектом №5707 підвищити планку якості своєї діяльності?
17.09.21 Україна «завмерла» на порозі змін у спілкуванні держави з громадянами
15.07.21 Законопроєкт про адмінпроцедуру захистить громадян від свавілля чиновників, — експерт
18.06.21 Адміністративні функції Мін’юсту варто передати до нового ЦОВВ, — експерт
17.06.21 Чому Рада зробила крок назад у боротьбі з непрозорими платежами за адмінпослуги
14.06.21 Закон про адміністративну процедуру наблизить Україну до євростандартів, – експерти
08.06.21 Режим paperless і 100 млн євро на реформи: політики та експерти підтримали ухвалення законопроєкту про адмінпроцедуру
31.05.21 Чому Рада зволікає із законом про адмінпроцедуру?
28.05.21 Що не так з реформою «прописки» від Мінцифри
24.05.21 Нова філософія взаємин громадянина й органів влади
19.05.21 Новели адміністративного оскарження за загальної адмінпроцедури
11.05.21 “Прописка”. Перемоги та проблеми, яких не бачить Мінцифри
22.04.21 Публічні консультації онлайн: крок за кроком (посібник для держслужбовців та ГО)
22.04.21 Коаліція РПР закликає Парламент прискорити ухвалення законопроєкту про адміністративну процедуру
16.04.21 Коаліція РПР закликає народних депутатів посилити відкритість Парламенту та місцевих рад
06.04.21 Проблеми децентралізації і РАЦСи від Мінюсту
23.03.21 У щоденному житті. Як працюватиме загальна адмінпроцедура для громадян і бізнесу?
02.03.21 Відкритий лист ОГС щодо важливості ухвалення закону про публічні консультації (законопроєкт №4254)
24.02.21 Чи стане закон про адмінзбір за послуги тягарем для громадян і бізнесу?
29.01.21 Коаліція РПР закликає Парламент ухвалити законопроєкт про публічні консультації № 4254
25.01.21 Хто має встановлювати збори за адмінпослуги: Верховна Рада чи Кабмін?
26.11.20 Закон про адмінзбір – пігулка від непрозорих платежів за послуги держави і громад
18.11.20 Успішна децентралізація, «висяча» реформа держуправління і НЕконституційна криза, — експерти продовжили обговорення реформ
01.07.20 Законопроєкт 3515 несе загрозу непрозорих платежів за адмінпослуги
26.06.20 Коаліція РПР закликає Парламент ухвалити законопроєкт про адміністративну процедуру
25.06.20 Добір на держслужбу має відбуватися виключно на конкурсній основі, — політики та експерти
10.06.20 Онлайн-посібник “Публічні консультації: крок за кроком”
28.05.20 Законопроєкти про лобізм містять загрозу для демократії
28.05.20 Депутатський мандат: забрати не можна залишити
28.05.20 Верховна Рада має запровадити ефективний парламентський контроль, — депутати та експерти
29.04.20 “Зачароване коло” призначень на посади, або Яку роботу над помилками має провести влада
22.04.20 Як не треба реформувати державний орган. Кейс Нацагентства з питань держслужби України
07.04.20 COVID-19 руйнує всі основи. Чи можуть депутати працювати в режимі онлайн?
30.03.20 Криза компетентності
28.02.20 Референдум без маніпуляцій і топ-3 проблеми держслужби: дискусія експертів і політиків
15.01.20 Зарплати міністрів: чи хочемо ми майнового цензу для політиків?
14.01.20 Перезавантаження державної служби: прорив чи реванш?
11.12.19 Україні треба не програти у протистоянні з Москвою. І завершити інституційні реформи. Без них неможливі інші зміни
07.11.19 Українці переплачують за адмінпослуги через відсутність закону про адмінзбори, – експерт
16.09.19 Оцінка ЦНАП 30 найбільших міст України (інфографіка)
09.09.19 Служити народу через якісне надання послуг. Як?
06.09.19 Уряд має формувати політику без радянської звички реагувати лише на існуючі проблеми, – Ігор Коліушко
04.09.19 Все більше українців позитивно оцінюють якість адмінпослуг, – результати соцопитування
30.08.19 20 законів, які потрібно ухвалити до кінця 2019 року – експерти Коаліції РПР
28.08.19 Факапи реформи державного управління. Чому задуми не стали реальністю?
15.08.19 Як побудувати ефективний Уряд в Україні?
12.08.19 Реформа державної служби: що зроблено, що провалено і як рухатись далі?
02.08.19 Центри надання адмінпослуг: проблеми якості їх сервісу для громадян і бізнесу
23.07.19 Як треба формувати новий Кабмін: поради та пропозиції
04.07.19 Підвищення цін на паспорти: що з цим не так?
02.07.19 Українці переплачують за документи через непрозорі ціни на адмінпослуги
24.06.19 Чому подорожчають закордонний та внутрішній паспорти?
05.06.19 Коли завершимо реформу публічної адміністрації?
04.06.19 Успіх чи провал: як оцінити роботу уряду Гройсмана?
14.05.19 Законопроект про адміністративну процедуру: розвіюємо міфи
19.03.19 Адміністративна процедура в Україні: українці потребують нових правил спілкування з чиновниками – Віктор Тимощук
28.02.19 Прогрес і проблеми реформи держуправління, – експерти РПР презентували Звіт
19.02.19 Чому реформа держуправління потрібна будь-якому політику, – позиція групи РПР
14.12.18 Реформа державного управління – пройти “точку неповернення” до виборів: Сергій Сорока
13.12.18 Експерти РПР закликають Уряд прийняти необхідні управлінські рішення для впровадження реформи державного управління
14.09.18 SIGMA оцінила державне управління в Україні
11.07.18 Громадськість вимагає пришвидшити процес реформування Національної академії державного управління при Президентові України
17.05.18 Сергій Сорока: Агенти змін в уряді: що пішло не так і як зробити реформу уряду успішною?
17.04.18 Виконання Плану заходів з реалізації Стратегії реформування державного управління України на 2016-2020 роки станом на 31.03.2018
16.02.18 Реформа держслужби: Чи справді зарплати вирішують все?
26.01.18 Реформа оплати праці державних службовців – дослідженя ЦЕС
27.12.17 Сергій Сорока: Конкурси в нові директорати міністерств. Погляд учасника
15.11.17 Віктор Тимощук: Наслідки президентської ревізії Закону про держслужбу
14.11.17 Ігор Коліушко: Порошенко стає на стежку Януковича
09.11.17 Громадськість закликає владу не руйнувати реформу держуправління та не створювати антиконституційну президентську вертикаль влади на місцях
13.10.17 Сергій Сорока: Нова державна служба чи нова корпоративна культура?
09.10.17 Віктор Таран: Ласкаво просимо на нову держслужбу: реформа або смерть
04.10.17 Громадянське суспільство вимагає проведення прозорих та чесних конкурсів у нові директорати міністерств
19.05.17 Микола Хавронюк: Корупційну програму виконано!
24.04.17 Сергій Сорока: Хто гальмує реформу державного управління в Україні?
12.04.17 РПР закликає Уряд створити “штаб” реформи державного управління та служби
12.04.17 Олександр Банчук: “Уряд” в уряді: “майстер-клас” від Павла Петренка
07.04.17 Ігор Коліушко: Голова Центру політико-правових реформ Ігор Коліушко про те, як зробити ефективною роботу державних секретарів
23.01.17 Микола Виговський: Чому державними секретарями стали люди старої системи?
27.12.16 РПР ВИМАГАЄ ВІД УРЯДУ ТА ПАРЛАМЕНТУ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПОРЯДКУ ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСІВ НА ПОСАДИ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ
02.12.16 Громадськість закликає Уряд припинити дискредитацію реформи державної служби
23.11.16 Світлана Чернецька: Перші виклики реформи держслужби
09.11.16 Ігор Коліушко: Державні секретарі міністерств: старт нової управлінської реформи
27.10.16 На конкурси на посаду державних секретарів подалося надто мало кандидатів, – експерти
06.10.16 Активісти вимагають відхилити законопроект, який дозволяє узурпувати владу Президентові
05.10.16 Громадськість закликає депутатів-мажоритарників не голосувати за антиконституційний закон Герасимова, який позбавить їх можливості знову бути обраними
21.09.16 РПР попереджає: внесення змін до закону Про державну службу – загроза узурпації влади Президентом
21.07.16 РПР закликає владу гарантувати незалежність Комісії з питань вищого корпусу державної служби
09.06.16 Заява РПР про загрозу узурпації влади Президентом України при внесенні змін до закону “Про державну службу”
19.04.16 Відкрита заява стосовно відтермінування набрання чинності закону “Про державну службу”
15.04.16 Експерти та громадськість презентували свій рецепт комплексної реформи системи державного управління
07.04.16 Пропозиції експертів реформ щодо Плану дій для подолання урядово-парламентської кризи
06.04.16 Що перешкоджає українцям отримати новий паспорт (ID-картку)? Експерти закликають припинити бізнес на паспортах
28.03.16 Заява громадської платформи “Реанімаційний Пакет Реформ” щодо функціонування нового уряду за новими правилами
25.11.15 Відкрита заява громадянського суспільства стосовно законопроекту “Про державну службу” №2490
25.11.15 Реформа державної служби. Час “Ч”. Експерти вимагають ухвалити законопроект #2490
23.10.15 Україна ніколи не мала такого шансу провести реформу державної служби як сьогодні
08.10.15 Початок кінця епохи “олігархічних партій” в Україні
23.09.15 Відкрите звернення громадськості щодо законопроекту «Про державну службу» (№2490)