03.03.23 Привид монополії. Як змусити владу почути місцеве самоврядування під час війни
01.03.23 Пропозиції Коаліції РПР до закону «Про асоціації органів місцевого самоврядування»
24.01.23 Державна регіональна політика 2023: бути чи не бути?
16.01.23 Заява громадських організацій щодо перспектив запровадження префектів
28.12.22 Як зник Мінрегіон, розчинившись у кілометрах, мостах і автомобілях
21.12.22 Про виклики, обмеження та ризики для органів місцевого самоврядування в умовах війни
19.12.22 Чому ОМС не реєструють народження та смерть і люди вимушені їхати до Мін’юсту
12.12.22 Військові державні адміністрації: альтернатива місцевому самоврядуванню?
12.12.22 Аудит інструментів участі органів місцевого самоврядування в ухваленні рішень на центральному рівні та їхньої ефективності під час війни
28.10.22 Ухвалення законопроєкту № 7283 сприятиме співпраці місцевих влад і жителів громад, – депутати та експерти
04.10.22 Які проблеми соціальної сфери підсвітила війна?
24.08.22 Відновлення України: що думають влада, місцеве самоврядування та громадянське суспільство?
11.08.22 Як відновити місцеве самоврядування від наслідків війни?
08.08.22 Як пережити зиму в умовах війни
04.08.22 Публічна служба. Ризики воєнної оптимізації
01.08.22 Українська державна та польська цивільна служба: відмінності правового регулювання
29.07.22 Як комунальники наживаються на мешканцях
14.07.22 Служба в органах місцевого самоврядування України та Польщі: в чому різниця?
11.07.22 Органи місцевого самоврядування проявили себе загалом позитивно
11.07.22 Не «Дією» єдиною
11.02.22 Венеційська комісія оприлюднила висновок щодо законопроєкту про місцевий референдум
10.02.22 Більшість українців підтримують проведення місцевих референдумів, – соцопитування
26.01.22 Чому зараз не можна вносити зміни до Конституції
10.01.22 Про проєкт «тексту змін до Конституції України в частині децентралізації влади від 29.11.2021». Коментарі та міркування
27.12.21 Курс за вибором “Децентралізація. Самоорганізація. Самореалізація” – міркування після уроків
20.12.21 Безпека на рівні громад. Чому це так важливо
17.12.21 Аналіз законопроєкту щодо забезпечення прозорості місцевого самоврядування
14.12.21 Як можна закріплювати в Конституції те, чого не збираються робити насправді?
03.12.21 Як працюватиме загальна адмінпроцедура для громадян і бізнесу?
02.12.21 Методика проведення регуляторної та антикорупційної експертизи рішень та проєктів рішень органів місцевого самоврядування
02.12.21 Як втримати курс на розвиток та згуртованість країни?
23.11.21 Коли влада узаконить нові райони?
19.11.21 FAQ щодо стратегічного планування у територіальних громадах
12.11.21 Аналіз законопроєкту №6281 щодо розподілу повноважень ОМС у зв’язку зі зміною адміністративно-територіального устрою
12.11.21 Аналіз держбюджету-2022: регіональна політика
13.07.21 Державна стратегія регіонального розвитку-2027: стратегічні цілі і способи їх досягнення
08.07.21 Ключові міркування щодо реформи децентралізації та інших реформ у Луганській та Донецькій областях
06.07.21 Нові КПВВ і відсутність місцевого самоврядування: політики та експерти подискутували про громади Донбасу
27.05.21 Хто залишиться в столиці?
27.05.21 Закон про столицю. Зірки зійшлися
23.04.21 Податок на доходи фізичних осіб: зміна пропорцій його розрахування та часткове зарахування до місцевих бюджетів
22.04.21 Публічні консультації онлайн: крок за кроком (посібник для держслужбовців та ГО)
16.04.21 Коаліція РПР закликає народних депутатів посилити відкритість Парламенту та місцевих рад
07.04.21 Україну «поділять» на зони!? Та ну!
23.03.21 Як завершити реформу децентралізації? Пропозиції громадян щодо пріоритетів Мінрегіону
09.03.21 Чорна кішка децентралізації
03.03.21 Новий проєкт змін до Конституції від президента. Які можуть бути міни цього разу?
05.02.21 Як нові райони громадам майно передають
18.11.20 Успішна децентралізація, «висяча» реформа держуправління і НЕконституційна криза, — експерти продовжили обговорення реформ
02.11.20 Для продовження реформи децентралізації Парламент має ухвалити законопроєкт № 4298, — депутати та експерти
05.10.20 Заява Коаліції РПР щодо нової редакції закону про місцеві державні адміністрації
24.09.20 «Це фатальна помилка, у якій доведеться розкаюватися дуже швидко», – Ігор Коліушко про можливі наслідки неухвалення законопроєкту №3651
21.09.20 Нові райони: вікно можливостей або управлінський хаос?
23.07.20 Анатолій Ткачук: бачення та поради на непростий 2021-й
21.07.20 Цейтнот децентралізації. Що не так з адміністративною реформою
21.07.20 В Україні тепер буде 136 районів: що це змінює та як вплине на українців
02.07.20 Коаліція РПР закликає ухвалити законопроекти, необхідні для завершення першого етапу реформи місцевого самоврядування
01.07.20 Деякі групи впливу просувають ідею створення міст-районів. Чим вона погана
01.07.20 Районні ради в їхньому чинному вигляді непотрібні, — експерти
23.06.20 Децентралізація. Стратегія змінюється?
22.06.20 Кількість районів в Україні можуть скоротити з 490 до 129. Що відбувається?
03.06.20 Нові райони. Експертна карта реформи
26.05.20 Чому не потрібні районні ради? Відповіді для уповноважених
08.05.20 Черкаси. Дурний сон або небезпечний прецедент?
04.05.20 Як правильно “нарізати” райони?
15.04.20 Коаліція РПР закликає Парламент ухвалити законопроект для завершення створення ОТГ
14.04.20 В Україні у 4 рази скоротять кількість районів
02.04.20 Лише спроможні ОТГ підтримують життєдіяльність регіонів при спалаху коронавірусу COVID-19, – експерти
20.02.20 Зв’язок між децентралізацією та європейською інтеграцією
18.02.20 Зміна Конституції – не політична гра. Потім буде соромно
27.12.19 Децентралізована і згуртована Україна — мрія чи реальність?
09.12.19 Науково-практичний коментар до законопроекту “Про адміністративну процедуру”
06.12.19 Оцінка впливу бюджету участі в Україні
27.09.19 Навіщо прозорість українським містам
26.09.19 У Києві слід розподілити повноваження мера та голови КМДА і відновити районні ради, – нардепи та експерти
20.09.19 Методичні рекомендації щодо розроблення Статуту територіальної громади
13.09.19 Новий закон про столицю – час повернути самоврядування у Києві
05.09.19 Звільнення Ройтбурда як проблема децентралізації
30.08.19 20 законів, які потрібно ухвалити до кінця 2019 року – експерти Коаліції РПР
23.08.19 Все про децентралізацію: чому зараз не потрібні зміни до Конституції
21.08.19 Все про децентралізацію: чому дострокові місцеві вибори і перенесення столиці з Києва неможливі
12.08.19 Відновімо місцеве самоврядування в Києві
29.07.19 Згуртованість і безпека
01.07.19 Що заважає запровадити інститут префекта
18.04.19 Президент — не чарівник: конституційні повноваження проти обіцянок кандидатів
17.04.19 Укроборонпром, корупція та судова реформа: експерти подискутували з кандидатом у Президенти
02.04.19 Агов! Може, завершимо децентралізацію? — Іван Лукеря
02.04.19 Якщо президент не заважатиме — Юрій Ганущак
13.02.19 Децентралізація неможлива без ухвалення 20 законопроектів – cпецпосланник Німеччини Мільбрадт
24.01.19 ТОП 5 законопроектів, які можуть вивести реформу децентралізації на новий рівень – Інфографіка
23.01.19 Парламент ігнорує можливість вивести реформу децентралізації на новий рівень, – результати прес-брифінгу
18.01.19 Конституювання децентралізації: поховати, аби народити – Ганущак
10.10.18 Вибори до ОТГ як тест для нової ЦВК – Іван Лукеря
29.08.18 Міжнародна спільнота закликала Київ розблокувати вибори в об’єднаних громадах
21.08.18 Мінгареллі сподівається, що вибори в ОТГ пройдуть ще в 2018 році
20.08.18 Тиха контрреволюція: чи справді реформу децентралізації намагаються призупинити? – Юрій Ганущак
15.08.18 Демарш ЦВК: чому комісія тримає в заручниках мільйон українців? – Юрій Ганущак
13.08.18 РПР закликає ЦВК не порушувати Конституцію та призначити перші вибори до близько ста ОТГ
10.08.18 Іван Лукеря: Хто блокує децентралізацію?
25.05.18 Юрій Ганущак: Фінансування освіти і децентралізація
03.04.18 “Рейтинг формування ОТГ очолили Житомирська, Хмельницька та Дніпропетровська області” – Негода
03.04.18 “Понад 150 міст вимушені залишатись поза процесами об’єднання громад” – Лукеря
02.04.18 Іван Лукеря “Чи настане децентралізаційна весна?”
30.03.18 “Нема спеціалістів в громаді – виростіть їх” – Корінний
23.03.18 “До кінця 2018 року всі ОТГ мають отримати землю за межами населених пунктів”, – Рабошук
20.03.18 РПР закликає народних депутатів ухвалити децентралізаційні законопроекти № 6466 та № 6636
06.11.17 Іван Лукеря: Парламент і громади: як кожного року втрачається 15 млрд грн
27.10.17 “Основна проблема реформи децентралізації – відсутність законодавчого регулювання” – підсумки круглого столу в Чернівцях
07.08.17 Громадськість закликає ЦВК терміново призначити перші вибори до ОТГ
08.07.17 Анатолій Ткачук: Про децентралізацію і парламентські канікули
07.07.17 Іван Лукеря: “Завершити не можна відкласти”
07.02.17 Іван Лукеря: Парламент: тут похована децентралізація
19.01.17 Активісти з Вертепом вимагали від депутатів прийняти децентралізаційні закони
17.01.17 Громадськість звернулася до Голови Верховної Ради та народних депутатів з вимогою ухвалити децентралізаційні законопроекти
05.12.16 Віталій Смердов: Налоговая реформа-2017: почему это важно
05.12.16 Реанімаційний Пакет Реформ закликає парламент нарешті прийняти децентралізаційні законопроекти
10.11.16 Іван Лукеря: Децентралізація – справа на мільйон
06.11.16 Децентралізацію прискорить вирішення організаційних та юридичних питань про об’єднання громад – експерти
26.09.16 Громадськість закликає ЦВК зупинити саботаж реформи децентралізації та терміново призначити перші вибори до об’єднаних територіальних громад
08.07.16 РПР закликає парламент провести День децентралізації та ухвалити всі закони, необхідні для розблокування реформи
01.07.16 Наступного року в Україні може бути 300 об’єднаних громад, – експерти РПР
17.05.16 Децентралізація на Кіровоградщині – що дасть конституційна реформа
14.12.15 Центр політико-правових реформ і Реанімаційний пакет реформ у рамках інформаційної кампанії “КонституціЯ” проводять конкурс студентських есе “Де Я і КонституціЯ?”
16.11.15 Впровадження реформи децентралізації і її успішне закінчення можливе лише при умові внесення відповідних змін до Конституції