ГО “Детектор медіа” опублікувала результати опитування громадської думки “Ефективність державної політики у сфері інформаційної безпеки напередодні виборів”, проведеного КМІС.
“Дослідження показало, що в головах наших людей — хаос. У них немає сталої картинки світу, крім негативного ставлення до економічної ситуації у країні, ефективності боротьби з корупцією та співпраці з Міжнародним валютним фондом. Країну об’єднують виключно негативні меседжі, жодного позитивного. Опитування показало, що інформаційна політика України, м’яко кажучи, неефективна. В час зовнішньої агресії громадяни не довіряють і не підтримують владу, немає переважання державницької позиції, й це дуже загрозливо перед двома виборчими кампаніями, за підсумками яких знову буде зроблений, я впевнена в цьому, геополітичний вибір України, як він обирався і в 2004 році”, — зазначила Наталія Лигачова, голова ГО “Детектор медіа”.
Експертка наголошує, що значну роль тут відіграють ЗМІ, які мають у своїх матеріалах спиратися не на емоції, а на факти, докази та аргументацією, більше працювати у форматі конструктивної журналістики, коли показ проблем супроводжується пошуком відповідей, як їх долати. Крім цього, медіа варто концентруватися не лише на негативі, а й пропонувати альтернативні варіанти й розповідати історії успіху, на які, насправді, як показало інше дослідження “Детектора медіа”, є високий запит.
Текст опитування “Ефективність державної політики у сфері інформаційної безпеки напередодні виборів” – PDF