Реанімаційний Пакет Реформ > Новини > Експерти РПР вимагають доопрацювати законопроекти, які можуть надати МВС надмірні повноваження

Експерти РПР вимагають доопрацювати законопроекти, які можуть надати МВС надмірні повноваження

Після Революції Гідності не було ухвалено жодного закону, який би захищав права людини та не дозволяв би правоохоронним органам чинити беззаконня (Ратифікацію Римського статуту навіть жодного разу не вносили до пленарної зали).

Разом з тим, Кабінет Міністрів, а точніше МВС на чолі з Арсеном Аваковим зареєстрували ряд законодавчих ініціатив, які нададуть працівникам міліції та чиновникам Міністерства внутрішніх справ додаткові надмірні повноваження. Експерти, активісти та правозахисники вимагають зняти з розгляду, або суттєво доопрацювати законопроекти: «Про органи внутрішніх справ» № 2561, «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху» № 2562, «Про сервісні послуги та сервісні центри Міністерства внутрішніх справ України» № 2567.

 

Законопроект № 2561 залишає за міністром внутрішніх справ, як політичним призначенцем, можливість безпосереднього керівництва всіма органами виконавчої влади в системі МВС. Від такого керівництва до політичного переслідування – один крок. Це надасть очільнику МВС повноваження, які Захарченку і не снилися.

 

Законопроект № 2562 збільшує можливий строк адмін. затримання з 3 до 24 годин. Тож за суперечку з міліціонером (за КУпАПом – злісна непокора законній вимозі працівника міліції) або відмову розійтись з акції протесту, яка не подобається міліції, можна буде просидіти у відділку цілу добу. Отож після будь-якого можливого Майдану міліція зможе затримувати учасників аж на добу.

 

Законопроект № 2567 передбачає створення сервісних центрів МВС паралельно з існуючою мережею центрів з надання адміністративних послуг (ЦНАП) та запровадження низки нових “послуг” від МВС.

 

Експерт Реанімаційний Пакет Реформ Борис Малишев запевняє, що законопроект порушує положення Коаліційної угоди і суперечить державній політиці щодо децентралізації, а також не відповідає закону про адміністративні послуги.

 

 

ВГОРУ