Останні півтора року центральні органи влади проявляють значний інтерес до реформування та комплексної розбудови системи охорони здоров’я. Перш за все це підтверджується ухваленими в 2017 році ключовими законами, які запустили зміни в цій сфері.
Проте, незважаючи на політичну волю центральних органів влади, залишаються ризики якісної імплементації реформи охорони здоров’я на регіональному рівні. Адже супротив, який існував до ухвалення реформаторських законів, не лише не зник, а й може посилитися напередодні майбутніх виборів з метою дискредитації реформи в популістичній боротьбі за електоральну підтримку.
У таких умовах стратегічно важливо забезпечити регулярну та якісну комунікацію з місцевими органами влади, громадськістю та представниками медичної спільноти, гарантувавши повне розуміння всіх процесів на рівні виконавців. Невід’ємною частиною успішного впровадження реформи є вчасне досягнення поставлених у межах реформи цілей. Це продемонструє високий рівень підготовки та злагодженість дій на найвищому державному рівні і сприятиме авторитетному сприйняттю впровадження медичної реформи на місцевому рівні.
Враховуючи той факт, що суспільство, лікарська спільнота та органи місцевого самоврядування, з одного боку, покладають великі сподівання, а з іншого - мають упереджене ставлення до майбутніх змін, Міністерство охорони здоров’я України разом з іншими стейкхолдерами має забезпечити якісне виконання завдань, поставлених перед медичною реформою.
РІШЕННЯ ПРИЙМАЄ: Верховна Рада України, Кабінет Міністрів України, Міністерство охорони здоров’я України.
РІШЕННЯ ПРИЙМАЄ: Верховна Рада України, Кабінет Міністрів України, Міністерство охорони здоров’я України.
РІШЕННЯ ПРИЙМАЄ: Верховна Рада України, Кабінет Міністрів України, Міністерство охорони здоров’я України.
РІШЕННЯ ПРИЙМАЄ: Верховна Рада України, Кабінет Міністрів України, Міністерство охорони здоров’я України.
РІШЕННЯ ПРИЙМАЄ: Верховна Рада України, Кабінет Міністрів України, Міністерство охорони здоров’я України.