Це вже не вперше, коли окремі народні депутати намагаються за допомогою просування законопроектів повернути рекламу пива у засоби масової інформації. Подібні спроби лобісти пивної індустрії намагалися просунути через законопроект №2971, № 2971-1 та № 2971-д. Усі законопроекти на 90% мають ідентичний текст. Їх мета – повернути рекламу пива на радіо й телебачення, дозволити промоцію у місцях продажу та спростити ведення бізнесу в частині, що стосується питань дерегуляції. Реанімаційний Пакет Реформ неодноразово звертався із заявами щодо неприпустимості повернення реклами пива у ЗМІ та промоцію у місця продажу. Як відомо, з 1 липня 2015 р. пиво прирівняно до алкогольних напоїв. А відтак і на пиво діють усі обмеження, що розповсюджуються і на міцні алкогольні напої, зокрема це стосується і заборони рекламувати пиво в медіа. Громадськість вітає такий прогресивний крок на шляху до зменшення рівня споживання алкоголю, зокрема серед дітей та молоді.
НЕ РЕКОМЕНДОВАНО ДО ПРИЙНЯТТЯ