draft laws

№2859-1 Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про рекламу" (щодо особливостей реклами алкогольних напоїв та пива)

Оцінка законопроекту

Це вже не вперше, коли окремі народні депутати намагаються за допомогою просування законопроектів повернути рекламу пива у засоби масової інформації. Подібні спроби лобісти пивної індустрії намагалися просунути через законопроект №2971, № 2971-1 та № 2971-д. Усі законопроекти на 90% мають ідентичний текст. Їх мета – повернути рекламу пива на радіо й телебачення, дозволити промоцію у місцях продажу та спростити ведення бізнесу в частині, що стосується питань дерегуляції. Реанімаційний Пакет Реформ неодноразово звертався із заявами щодо неприпустимості повернення реклами пива у ЗМІ та промоцію у місця продажу. Як відомо, з 1 липня 2015 р. пиво прирівняно до алкогольних напоїв. А відтак і на пиво діють усі обмеження, що розповсюджуються і на міцні алкогольні напої, зокрема це стосується і заборони рекламувати пиво в медіа. Громадськість вітає такий прогресивний крок на шляху до зменшення рівня споживання алкоголю, зокрема серед дітей та молоді.

Дата реєстрації
02.06.2015
Стан проходження
На розгляді

НЕ РЕКОМЕНДОВАНО ДО ПРИЙНЯТТЯ