У четвер 8-го вересня о 10.00 у приміщенні Музею історії Києва за адресою вул. Богдана Хмельницького, 7 відбудеться офіційний запуск платформи антикорупційних комунікацій “Декорупція”.
Впродовж останніх двох років боротьба з корупцією в Україні отримала потужний імпульс. Це сталося завдяки удосконаленню законодавства та розбудові інституційної спроможності. Але результати оцінки поточної ситуації, проведеної Цільовою командою антикорупційної реформи (ЦКР), створеною згідно з рішенням Національної ради реформ під егідою Міністерства юстиції України, свідчать про певні проблеми з ефективністю комунікацій, які необхідно системно вирішувати: слід організувати проведення регулярних комунікаційних кампаній, спрямованих на підвищення рівня поінформованості та зміну поведінки населення України. «Запровадження системи ефективних комунікацій, що забезпечують свободу дій та мотивацію до участі у цьому процесі, в цілому сприятиме реалізації антикорупційної реформи у країні», – каже Ігор Гончаренко, в. о. керівника Проектного офісу Національної ради реформ.
ЦКР з антикорупції розробила рамкову стратегію комунікацій у сфері запобігання та протидії корупції, спрямовану на посилення зацікавленості громадян у боротьбі з корупцією та розвиток потенційних можливостей для зміцнення підтримки антикорупційної реформи у суспільстві. Одним з ключових інструментів реалізації стратегії антикорупційних комунікацій та впровадження реформи в цілому має стати комунікаційна платформа «Декорупція», яка забезпечить системні комунікації широкого кола залучених сторін та стане майданчиком з рівними можливостями доступу та високим рівнем професіоналізму, дозволить досягнути синергії у використанні обмежених ресурсів та суттєво підвищити ефективність антикорупційних комунікаційних ініціатив. Платформа була створена в межах спільного проекту Національної ради реформ та Transparency International Україна за підтримки PACT Inc. в Україні. «Декорупція» у співпраці з Transparency International Україна вже запустила пілотну комунікаційну кампанію «Корупція має бути помічена», яка включає в себе зовнішню рекламу, радіоролики та антикорупційні комікси.
У презентації та обговоренні платформи візьмуть участь:
Робочі мови дискусії – українська та англійська (забезпечується синхронний переклад).