Соціологія і журналістика – це вже давня й тісна спайка друзів. Аналізуючи процеси в країні, журналісти неодмінно спираються й на громадську думку, щоб показати об’єктивний стан суспільства.
Але іноді у ЗМІ з’являються хибні дані опитувань, які пов’язана радше із необізнаністю журналістів у елементарних поняттях соціології.
Ми у своєму Фонді часто проводимо тренінги для журналістів, щоб навчати їх відрізняти професійне дослідження від аматорського чи фейкового, правильно розуміти та тлумачити його результати. Вже двічі видавали й посібник для журналістів. І все одно запит на такі воркшопи постійно великий.
Цього разу за підтримки Медійної програми в Україні, яка фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internwes (Медійна Програма, Internews) ми проведемо навчальні семінари у дев’яти містах країни – Харкові, Краматорську, Сєвєродонецьку, Одесі, Дніпрі, Львові, Вінниці, Чернігові та Києві.
Перший семінар-тренінг – в Одесі.
Проведуть його фахові тренери:
• Ірина Бекешкіна – директор Фонду «Демократичні ініціативи» імені Ілька Кучеріва, кандидат соціологічних наук.
• Юрій Горбань – журналіст, комунікаційний менеджер Фонду «Демократичні ініціативи» імені Ілька Кучеріва
• Світлана Хутка – експерт Київського міжнародного інституту соціології, науковий директор центру «Соціальні індикатори», доктор філософії
Підтвердити Вашу участь можна за посиланням.
Інформація про зміст тренінгу – на сайті.