Реанімаційний Пакет Реформ > Анонси > Медіа-реформа > Чому і хто лобіює нав’язування реклами пива українцям?

Чому і хто лобіює нав’язування реклами пива українцям?

У четвер 24 березня о 10:00 в Українському кризовому медіа центрі відбудеться прес-конференція за участі експертів, громадськості та представників Міністерства охорони здоров’я на тему: “Чому і хто лобіює нав’язування реклами пива українцям?”.

Як відомо, з 1 липня 2015 р. усі напої, що містять спирт етиловий в кількості понад 0,5% визнані алкогольними напоями, зокрема ця норма стосується і пива. Це означає, що на пиво та слабоалкогольні вироби місткістю від 0,5% поширюються норми законодавства, які розповсюджуються й на увесь алкоголь. Так, згідно статті 22 ЗУ “Про рекламу”, реклама алкоголю дозволена з 23 до 6 години ранку. Проте 24 години на добу дозволено спонсорство. Саме через спонсорство алкогольні компанії й надалі можуть просувати свої вироби, часто порушуючи цю норму та перетворюючи спонсорство в рекламу.

Однак, пивним лобістам цього замало, тому вони педалюють прийняття у Верховній Раді законопроекту №2971-д,  яким хочуть дозволити рекламувати пиво 24 години на добу на радіо й телебаченні, а також дозволити спонсорство заходів широкого спектру, в тому числі і промоцію у місцях продажу. Цей законопроект, всупереч необхідності захисту інтересів здоров’я громадян, було рекомендовано Комітетом з питань податкової та митної політики до другого читання у середу 16 березня цього року.

Учасники прес-конференції розкажуть кому і навіщо потрібно повертати рекламу пива на телебачення та у місця продажу; як алкогольні компанії обходять існуючу заборону на рекламу алкоголю, в тому числі і пива, та що з цим робити; розкажуть про вплив реклами на дітей та молодь тощо.

Прес-конференція відбудеться за адресою: вул. Хрещатик, 2, Український дім.

Учасники заходу:

Організатори прес-конференції: коаліція громадських організацій “За тверезу Україну”  у співпраці з Реанімаційним Пакетом Реформ.