
Депутати не розглянули законопроекти
Законопроект спрощує процедуру створення спроможних територіальних громади без порушення Перспективних планів формування громад. Громади можуть об’єднуватися за спрощеною процедурою, за рішенням Уряду визнаватися спроможними і отримувати прямі міжбюджетні відносини з Державним бюджетом. Запроваджується механізм приєднання громад. Таким чином, забезпечується участь всіх громад у процесі децентралізації, коли громади можуть приєднатися до ОТГ та отримати фінансові, інфраструктурні переваги.
Законопроект передбачає створення умов для надійного та безпечного постачання електричної енергії споживачам з урахуванням інтересів споживачів, мінімізації витрат на послуги постачання електричної енергії шляхом визначення на законодавчому рівні організаційної структури та принципів функціонування ринку електричної енергії, основних засад та передумов його реформування.
Визначити, що право на перехід на прямі трансферти з державним бюджетом, крім визначених наразі міст обласного значення, районних бюджетів та бюджетів, об’єднаних відповідно до Перспективного плану громад, мають також об’єднані відповідно до Закону територіальні громади, визнані у встановленому Законом порядку спроможними.
Унеможливлює блокування створення об’єднаних громад обласними радами, що надасть змогу усім спроможним громадам своєчасно отримати ефективне ресурсне забезпечення. Законопроект надасть повноваження Кабміну визнавати створені об’єднані територіальні громади, які відповідають проекту Перспективного плану формування територій громад, не чекаючи схвалення проекту облрадою – якщо протягом місяця після подання ОДА до відповідної обласної ради проекту чи змін до Перспективного плану облрада його не схвалила.
Визначає порядок формування, правовий статус та організацію діяльності Комісії, як державного колегіального органу, а також чіткі межі компетенції НКРЕКП та повноваження необхідні для реалізації покладених на неї завдань у відповідності до стандартів, які діють в ЄС. Законопроект має містити норму про повну ротацію членів Комісії.
Прийняття Закону сприятиме: створенню умов для розвитку та функціонування сфери електронних довірчих послуг; вільного обігу електронних довірчих послуг в Україні, а також вільного доступу до електронних довірчих послуг іноземних постачальників; пришвидшенню бізнес-процесів та зменшенню операційних витрат на ведення бізнесу; інтеграції України до Єдиного цифрового ринку ЄС.
Проект акта розроблено з метою реалізації вимог Закону України від 10.12.2015 №889-VIII “Про державну службу” та приведення законодавчих актів (законів про КМУ та ЦОВВ) у відповідність з цим Законом, в тому числі щодо визначення функцій державних секретарів та розмежування функцій, завдань та відповідальності міністра, його заступників та державних секретарів.
Метою законопроекту є запровадження на законодавчому рівні інституту медіації в Україні шляхом імплементації кращих європейських та світових стандартів медіації. Основним завданням зазначеного проекту Закону є визначення правових основ надання послуг медіації на професійних засадах, поширення практики мирного вирішення спорів несудовими методами з метою розвантаження судів та забезпечення збалансованих взаємовідносин між інститутом медіації та судовою системою.
Депутати не розглянули законопроекти